Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/888
Назва: СОМАТОТИП ЯК КРИТЕРІЙ ІНТЕГРАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
Автори: Мисів В. М.
Балацька Л. В.
Ключові слова: школярі
schoolchildren
критерій оцінки
інтегральна індивідуальність
соматотип
evaluation criteria
integrated personality
somatotype
Дата публікації: 2015
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 432-438.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено стан розробленості підходів до врахування індивідуальних особливостей дітей шкільного віку в аспекті успішного вирішення різних за змістом завдань під час занять фізичними вправами. Встановлено відсутність єдиного погляду науковців на критерій, що відповідає означеним умовам. Розкрито, що таким умовам відповідає соматотип дітей. Обґрунтовано необхідність проведення подальших досліджень з урахуванням соматотипів дітей шкільного віку. // The article considers the state of elaboration of approaches to recording the individual characteristics of school-age children in the aspect of a successful solution of different content tasks related to physical exercises. The absence of a common view of scientists on the criterion that meets specified conditions is ascertained. It is disclosed that such conditions are met by children’s somatic type. The necessity of further research based on school-age children somatotypes is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/888
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Мисів В. М., Балацька Л. В.pdf565.51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.