Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/890
Title: РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ ПЕРІОДУ ВЕЙМАРСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ
Authors: Завальнюк, А. Р.
Keywords: навчально-виховні заклади
educational and upbringing establishments
школа
навчально-виховний процес
напрями виховання
методика проведення занять
реформаторська педагогіка
schools
educational and upbringing process
the direction of education, approaches of teaching
Reformation Pedagogic
Issue Date: 2015
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 58-67.
Abstract: У статті досліджено особливості розвитку шкільної освіти Німеччини періоду Веймарської республіки, зокрема здобутки реформаторської педагогіки та можливості перебудови й здійснення реформ в галузі шкільної освіти країни; особливості навчально-виховного процесу шкіл, зокрема акцентування на патріотичному, громадянському й трудовому вихованні у школах, вивченні предметів, які б сприяли піднесенню духу патріотизму, зокрема німецької мови, культури, літератури, історії; дискусія щодо надання свобод навчальним закладам у напрямку розробки й впровадження власних навчальних планів та методики проведення занять. // The article deals with the peculiarities of the school scholastic development in Germany during the Weimar Republic, namely the achievements of the Reformation Pedagogic, possibilities of the changeover and reforms in the field of school education in this country. The peculiarities of the school teaching and upbringing process, specifically emphasizing the patriotic, civil and manual upbringing at schools, teaching subjects aimed at lifting up the spirit of patriotism among which are: the German language, Culture, Literature and History are represented in this article. The discussion about the importance of giving freedoms to the scholastic establishments in the direction of elaboration and implementation of their own education plans and approaches of teaching is analyzed in this work.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/890
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Завальнюк А. Р.pdf656.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.