Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавальнюк, А. Р.-
dc.date.accessioned2024-02-16T13:31:17Z-
dc.date.available2024-02-16T13:31:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/890-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості розвитку шкільної освіти Німеччини періоду Веймарської республіки, зокрема здобутки реформаторської педагогіки та можливості перебудови й здійснення реформ в галузі шкільної освіти країни; особливості навчально-виховного процесу шкіл, зокрема акцентування на патріотичному, громадянському й трудовому вихованні у школах, вивченні предметів, які б сприяли піднесенню духу патріотизму, зокрема німецької мови, культури, літератури, історії; дискусія щодо надання свобод навчальним закладам у напрямку розробки й впровадження власних навчальних планів та методики проведення занять. // The article deals with the peculiarities of the school scholastic development in Germany during the Weimar Republic, namely the achievements of the Reformation Pedagogic, possibilities of the changeover and reforms in the field of school education in this country. The peculiarities of the school teaching and upbringing process, specifically emphasizing the patriotic, civil and manual upbringing at schools, teaching subjects aimed at lifting up the spirit of patriotism among which are: the German language, Culture, Literature and History are represented in this article. The discussion about the importance of giving freedoms to the scholastic establishments in the direction of elaboration and implementation of their own education plans and approaches of teaching is analyzed in this work.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 58-67.en_US
dc.subjectнавчально-виховні закладиen_US
dc.subjecteducational and upbringing establishmentsen_US
dc.subjectшкола-
dc.subjectнавчально-виховний процес-
dc.subjectнапрями виховання-
dc.subjectметодика проведення занять-
dc.subjectреформаторська педагогіка-
dc.subjectschools-
dc.subjecteducational and upbringing process-
dc.subjectthe direction of education, approaches of teaching-
dc.subjectReformation Pedagogic-
dc.titleРЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ ПЕРІОДУ ВЕЙМАРСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Завальнюк А. Р.pdf656.48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.