Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/900
Назва: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Автори: Міськова Н. М.
Клячківська Н. С.
Ключові слова: математична культура
mathematical culture
молодші школярі
особистість
суспільство
мовлення
younger schoolchild
person
society
language
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 92-97.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено ефективність методики формування математичної культури молодших школярів у процесі вивчення математики у початковій школі. Обґрунтовано сутність математичної культури молодших школярів, виділено її структурні компоненти. Охарактеризовано дидактичні особливості формування математичної культури учнів початкових класів та завдання, які ставляться на сучасному етапі реформування математичної освіти. // In the article investigated the effectiveness methods of formation of mathematical culture of younger schoolchild in learning mathematic in elementary school. The essence of mathematical culture of younger schoolchild highlighted its structural components. The characterize features of didactic formation of mathematical culture schoolchild of primary classes and tasks that are at the present stage of reforming mathematical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/900
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Міськова Н. М., Клячківська Н.pdf421.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.