Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/903
Назва: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМУ
Автори: Попова, Д. А.
Ключові слова: rультура
Globalization
діалог культур
полікультурність
полікультурна освіта
концепція дослідження
концептуальний підхід
культурологічний підхід
multiculturalism
multicultural education
research concept
conceptual approach
cultural approach
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 127-132.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості застосування культурологічного підходу до дослідження проблеми полікультурної освіти майбутніх фахівців з туризму. Обґрунтовано, що концепція дослідження проблеми ґрунтується на розгляді полікультурної освіти майбутніх фахівців з туризму як соціокультурного загально-педагогічного феномена. Проаналізовано фактори, що зумовлюють актуальність дослідження проблеми полікультурного освіти майбутніх фахівців з туризму, наведено характеристику одного з основних концептуальних підходів – культурологічного – в контексті окресленої проблеми. // The article considers the features of the application of cultural approach to the studies of multicultural education of future specialists in tourism. The concept of the study is based on a consideration of the problem of multicultural education of future specialists in tourism as a socio-cultural general pedagogical phenomenon. Having briefly analyzed the factors that contribute to the relevance of the research problems of multicultural education of future specialists in tourism, the author dwells on the characteristics of one of the main conceptual approaches – cultural – in the context of the outlined problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/903
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Попова Д. А.pdf444.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.