Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Д. А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T09:35:04Z | - |
dc.date.available | 2024-02-15T09:35:04Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/903 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості застосування культурологічного підходу до дослідження проблеми полікультурної освіти майбутніх фахівців з туризму. Обґрунтовано, що концепція дослідження проблеми ґрунтується на розгляді полікультурної освіти майбутніх фахівців з туризму як соціокультурного загально-педагогічного феномена. Проаналізовано фактори, що зумовлюють актуальність дослідження проблеми полікультурного освіти майбутніх фахівців з туризму, наведено характеристику одного з основних концептуальних підходів – культурологічного – в контексті окресленої проблеми. // The article considers the features of the application of cultural approach to the studies of multicultural education of future specialists in tourism. The concept of the study is based on a consideration of the problem of multicultural education of future specialists in tourism as a socio-cultural general pedagogical phenomenon. Having briefly analyzed the factors that contribute to the relevance of the research problems of multicultural education of future specialists in tourism, the author dwells on the characteristics of one of the main conceptual approaches – cultural – in the context of the outlined problems. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 127-132. | en_US |
dc.subject | rультура | en_US |
dc.subject | Globalization | en_US |
dc.subject | діалог культур | - |
dc.subject | полікультурність | - |
dc.subject | полікультурна освіта | - |
dc.subject | концепція дослідження | - |
dc.subject | концептуальний підхід | - |
dc.subject | культурологічний підхід | - |
dc.subject | multiculturalism | - |
dc.subject | multicultural education | - |
dc.subject | research concept | - |
dc.subject | conceptual approach | - |
dc.subject | cultural approach | - |
dc.title | КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Попова Д. А.pdf | 444.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.