Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/914
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИРОДООХОРОННИХ ТЕРИТОРІЙ
Authors: Олійник В. С.
Keywords: заповідник
reserve
автотрофні
мезотрофні
оліготрофні
домінантні
спарадичні
екологічні
заказник
autotrophic
mesotrophic
oligotrophic
dominant
sparadychni
environmental
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 104-110.
Abstract: В статті досліджено роль природоохоронних територій, як запобіжника екологічних систем від зникнення та стійкості їх до різних негативних впливів довкілля. Наведено детальну характеристику флори і фауни природоохоронних об’єктів. Виділено представники рідкісних та зникаючих видів рослин і тварин, занесених до Червоної книги. Запропоновано нові території для природоохоронних потреб. Обґрунтовано роль природоохоронних угідь для екологічного, етичного, естетичного та патріотичного виховання населення. // Abstract. The article is devoted to the role of protected areas as ecological systems of safety and stability of extinction to various negative influences of the environment. The following detailed description of the flora and fauna conservation projects. Bold representatives of rare and endangered species of plants and animals listed in the Red Book. The proposed new territory for environmental purposes. The role of protected land for ecological, ethical, aesthetic and patriotic education of the population.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/914
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Олійник В. С.pdf424.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.