Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/915
Title: ПОСЛАННЯ ТА ЙОГО ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Authors: Назарець В. М.
Лапчик Л. А.
Keywords: fдресована лірика
addressed lyrics
адресація
жанр
жанрові ознаки
послання
віршований лист
addressing
genre
genre signs
message
poetic letter
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 98-103.
Abstract: В статті досліджено один із жанрово-тематичних різновидів адресованої лірики – поетичне послання. На матеріалі теоретичних рефлексій послання в працях російських та українських літературознавців окреслено його понятійний обсяг та виокремлено художні ознаки, які визначають жанрову специфіку послання. В якості домінантної генологічної ознаки, яка визначає жанровий статус послання, запропоновано розглядати введену автором в художньо-комунікативну структуру ліричного твору адресно-діалогічну настанову. // This article deals with research of one of genre-thematic variety of addressed lyrics – poetic message. Its conceptual volume is investigated and artistic signs which determine the genre specifics of the message are marked out on the material of the message theoretical reflections in the works of Russian and Ukrainian philologists. The author proposes to consider the addressed-dialogic aim introduced in to the artistic-communicative structure of the lyric work as the dominant genological sign defining the genre status of the message.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/915
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Назарець В. М., Лапчик Л. А.pdf422.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.