Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/936
Title: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНСТИТУЦІЙНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІ
Authors: Будз, І. Ф.
Keywords: обдаровані діти
Gifted children
Інститут обдарованої дитини
організаційно-інституційна складова освіти
соціально-виховні фактори
Gifted Child Institute
organizational and institutional component of education
social and educating factors
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 21-27.
Abstract: У статті здійснено аналіз діяльності освітньої інституції для обдарованих школярів, окреслено завдання, над якими працює Інститут обдарованої дитини, представлено способи їх реалізації через програмну та науково-дослідну діяльність. Запропоновано механізми удосконалення, що призведуть до системності та усунення недоліків у справі освіти обдарованих дітей в Україні на рівні організаційно-інституційної складової. // This article provides an analysis of the educational institutions for gifted students, which outlines the objectives of the Gifted Child Institute; the ways of their implementation are presented etc. The mechanisms of improvement that will lead to systemic deficiencies in the case of education of gifted children in Ukraine at the organizational and institutional level are defined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/936
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Будз І. Ф.pdf577.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.