Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/943
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ: ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН
Автори: Кристопчук, Т. Є.
Ключові слова: освіта
education
управління
централізований тип управління освітою
децентралізація управління
management
centralized type of educational management
management decentralization
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 108-117.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено засади управління в системі освіти європейських країн. Подано три типи управління освітою (централізований, децентралізований та децентралізований з посиленою автономією навчальних закладів), представлених у зарубіжних дослідженнях. Показано пошук оптимального співвідношення між централізованим і децентралізованим типом управління освітою. Визначено, що однією з особливих тенденцій розвитку освіти у Центрально-Східноєвропейських країнах є переорієнтація на децентралізацію управління в системі вищої освіти. Розкрито реалізацію принципу забезпечення прав людини на транснаціональну освіту. // In the article the principles of management in the educational system of European countries are investigated. Three types of educational administration (centralized, decentralized and decentralized with increased autonomy of schools) represented in foreign researches are reported. The search of an optimal balance between centralized and decentralized type of educational management is shown. It was determined that one of the tendencies of educational development in Central and Eastern-European countries is reorientation to decentralized management in the system of higher education. The implementation of the principles of human rights for transnational education is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/943
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Кристопчук Т. Є.pdf652.5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.