Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/947
Title: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Authors: Міськова, Н. М.
Keywords: музична культура
musical culture
музично-естетичне виховання молодших школярів
формування музичної культури особистості
musical and aesthetic education of junior pupils
formation of musical culture of the individual
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 171-176.
Abstract: У статті розкрито роль музично-естетичного виховання, досліджено ефективність формування музичної культури молодших школярів на сучасному етапі становлення початкової школи. Обґрунтовано сутність музичної культури молодших школярів, виділено її структурні компоненти. Охарактеризовано дидактичні особливості формування музичної культури учнів початкових класів та завдання, які ставляться на сучасному етапі реформування освіти. // The article deals with the role of music and aesthetic education, the effectivity of the musical culture of junior pupils formation at the modern stage is investigated. The essence of musical culture of junior schoolchildren is substantiated, its structural components are highlighted. The didactic features of junior pupils’ musical culture formation and tasks that are promoted at the present stage of educational reform are characterized.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/947
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Міськова Н. М.pdf652.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.