Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/948
Title: | ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНА КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА ОФІЦЕРІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЯК ОБ'ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ |
Authors: | Ненько Ю. П. |
Keywords: | професійно-орієнтована підготовка professionally-oriented training офіцер служба цивільного захисту комунікація officer civil protection service communication |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 177-185. |
Abstract: | В статті проведено історико-педагогічний аналіз професійно-орієнтованої підготовки здобувачів вищої освіти. Досліджено наукову літературу та виділено основні підходи до розуміння професійно- орієнтованого спілкування: нормативний, особистісний та ситуативний. Розглянуто класифікації функцій спілкування, виділено загальні групи функцій: когнітивну (комунікативну), афективну (перцептивну) та регулятивну (інтерактивну). // The aim of the study is historical and pedagogical analysis of professionally-oriented training of higher education seekers. The author reviewed scientific literature and provided basic approaches to understanding the professionally-oriented communication: regulatory, personal and situational. Having reviewed the classification of the communication functions, the author highlighted general groups of functions: cognitive (communication), affective (perceptive) and regulatory (interactive). |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/948 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Ненько Ю. П.pdf | 600.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.