Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/949
Title: РОЛЬ МИСТЕЦТВА В ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Authors: Пагута, Т. І.
Keywords: естетичний розвиток
aesthetic development
мистецтво
молодший школяр
художнє слово
музика
архітектура
театр
кіно
живопис
art
junior pupils
artistic expression
music
architecture
theatre
cinema
painting
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 186-195.
Abstract: У статті досліджено роль початкової школи в естетичному розвитку особистості молодшого школяра; розкрито особливості молодшого шкільного віку щодо сприймання засобів мистецтва; обґрунтовано значення мистецтва як засобу естетичного розвитку молодшого школяра; показано вплив художнього слова, архітектури, музики, театру, кіно, образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва на естетичний розвиток молодших школярів. // In the article the role of the primary school in the aesthetic development of a primary school child personality is investigated; the features of primary school age in relation to perception through art are disclosed; reasonable value of art as a means of aesthetic development of younger pupils is substantiated; the author reveals the impact of artistic expression, architecture, music, theatre, cinema, fine arts, decorative and applied art on the aesthetic development of primary school children.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/949
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Пагута Т. І.pdf608.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.