Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/950
Title: ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ
Authors: Петрук О. М.
Ландес Н. А.
Keywords: українська мова
зв’язне мовлення
засоби усної народної творчості
український фольклор
народні свята і обряди
казки
загадки
прислів’я
лічилки
примовки
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 196-201.
Abstract: В статті досліджено шляхи вдосконалення зв’язного мовлення молодших школярів засобами усної народної творчості. Розкрито цінність українського фольклору в розвитку зв’язного мовлення учнів. Проаналізовано види робіт на уроках української мови із збагачення мовлення учнів початкових класів малими фольклорними формами: лічилками, примовками, мирилками. Обґрунтовано думку про те, що усна народна творчість таїть в собі величезні можливості для збагачення словникового запасу молодших школярів. // The ways to improve the junior pupils’ coherent speech by means of folk literature are considered in the article. Value of Ukrainian folklore in development of pupils’ coherent speech is exposed. The types of work at Ukrainian lessons for enrichment of primary school pupils’ speech by means of small folk forms – counting-out rhymes, proverbs and so on are analyzed. The author confirmed the idea that folk literature hides tremendous opportunities to enrich the junior pupils’ vocabulary.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/950
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Петрук О. М., Ландес Н. А.pdf671.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.