Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/953
Title: ПРАВОПИСНИЙ СКЛАДНИК У ВИВЧЕННІ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ
Authors: Хом’як, І. М.
Keywords: державна мова
оfficial language
українська мова
державна мова в Україні
мовленнєве середовище
лінгвістичний діагноз слова
розпізнавальні ознаки орфограм
Ukrainian language
is the official language of Ukraine
linguistic environment
linguistic diagnosis of the word
features of spelling rules recognition
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 248-255.
Abstract: У статті розкрито основні підходи до вирішення проблеми вибору державної мови; проаналізовано Конституційне положення про державність української мови; вмотивовано, чому непаритетний білінгвізм призвів до суржикомовного спілкування, яке перешкоджає успішному вивченню державної мови; обґрунтовано необхідність формувати у школярів правописну компетентність з огляду на стан мовленнєвого середовища, у якому перебуває школяр; потребу здійснювати лінгвістичний діагноз для з’ясування правильності вживання лексеми шляхом виявлення інтерферованих компонентів, здатних деформувати норми письма; зосереджено увагу на важливості вироблення в учнів умінь розпізнавати орфограми, оперативно визначати їх у вживаних словах, що сприятиме формуванню в них правописної компетентності. // In the article the main approaches to the solution of the problem of official language choice are defined; Constitutional regulations about the Ukrainian language nationhood are analyzed; it is grounded why no parity bilinguism has led to the mixed Russian-Ukrainian communication which prevents successful learning of official language; the necessity of students’ orthographic competence formation regarding the features of linguistic environment where they stay is justified; the necessity of linguistic diagnosis completion in order to ascertain the correctness of the lexeme usage by identifying interfered components which can distort the spelling rules is studied; the importance of developing students’ spelling rules recognition, quickly identifying them among used words that will help to form their spelling competency.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/953
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Хом’як І. М.pdf572.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.