Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХом’як, І. М.-
dc.date.accessioned2024-02-14T09:21:34Z-
dc.date.available2024-02-14T09:21:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/953-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні підходи до вирішення проблеми вибору державної мови; проаналізовано Конституційне положення про державність української мови; вмотивовано, чому непаритетний білінгвізм призвів до суржикомовного спілкування, яке перешкоджає успішному вивченню державної мови; обґрунтовано необхідність формувати у школярів правописну компетентність з огляду на стан мовленнєвого середовища, у якому перебуває школяр; потребу здійснювати лінгвістичний діагноз для з’ясування правильності вживання лексеми шляхом виявлення інтерферованих компонентів, здатних деформувати норми письма; зосереджено увагу на важливості вироблення в учнів умінь розпізнавати орфограми, оперативно визначати їх у вживаних словах, що сприятиме формуванню в них правописної компетентності. // In the article the main approaches to the solution of the problem of official language choice are defined; Constitutional regulations about the Ukrainian language nationhood are analyzed; it is grounded why no parity bilinguism has led to the mixed Russian-Ukrainian communication which prevents successful learning of official language; the necessity of students’ orthographic competence formation regarding the features of linguistic environment where they stay is justified; the necessity of linguistic diagnosis completion in order to ascertain the correctness of the lexeme usage by identifying interfered components which can distort the spelling rules is studied; the importance of developing students’ spelling rules recognition, quickly identifying them among used words that will help to form their spelling competency.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 248-255.en_US
dc.subjectдержавна моваen_US
dc.subjectоfficial languageen_US
dc.subjectукраїнська мова-
dc.subjectдержавна мова в Україні-
dc.subjectмовленнєве середовище-
dc.subjectлінгвістичний діагноз слова-
dc.subjectрозпізнавальні ознаки орфограм-
dc.subjectUkrainian language-
dc.subjectis the official language of Ukraine-
dc.subjectlinguistic environment-
dc.subjectlinguistic diagnosis of the word-
dc.subjectfeatures of spelling rules recognition-
dc.titleПРАВОПИСНИЙ СКЛАДНИК У ВИВЧЕННІ ДЕРЖАВНОЇ МОВИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Хом’як І. М.pdf572.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.