Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/970
Назва: СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГАЛУЗІ ПРИРОДОЗНАВСТВА ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Автори: Калько, А. Д.
Шикула, Р. Р.
Ключові слова: педагогічна модель
pedagogical model
майбутній вчитель
природознавство
засоби
музейна педагогіка
future teachers
industry
science
tools
museum education
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито поняття «педагогічна модель» та зазначено, що моделювання є обов’язковою частиною наукових досліджень і розробок. На основі проаналізованих тлумачень у контексті цього дослідження дано власне визначення терміну та розроблено змістовні блоки. У теоретико-аналітичному блоці синтезовано мету, завдання, підходи та принципи фахової підготовки майбутніх учителів природознавства засобами музейної педагогіки. // The article explains the concept of «teaching model», it is stated that modelling is a mandatory part of scientific researches and scientific development. Based on interpretations analyzed in the context of this study it was given the author’s definition, the semantic blocks are developed. In theoretical and analytical unit it was synthesized purpose, objectives, approaches and principles of professional training of future teachers in the field of natural science by means of museum pedagogy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/970
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 1(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Калько А. Д., Шикула Р. Р.pdf766.85 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.