Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/972
Title: ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Authors: Лісова С. В.
Красовська О. О.
Keywords: професійна підготовка
professional training
мистецька освіта
навчальні програми
зарубіжний досвід підготовки вчителя
artistic education
training programs
foreign experience in teacher training
Issue Date: 2017
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 77-86.
Abstract: У статті досліджено організацію мистецької освіти підготовки вчителів початкової школи в країнах Європейського Союзу. Узагальнено результати порівняльного аналізу з акцентом на таких питаннях: навчальні програми організації і завдання викладання предметів мистецтва у педагогічній освіті, залучення професійних митців, використання інформаційних та комунікаційних технологій в мистецькій освіті. // The article examines the organization of artistic education for primary school teachers in the countries of the European Union. The results of the comparative analysis are summarized with an emphasis on such issues: the curriculum of the organization and the tasks of teaching art in pedagogical education, the involvement of professional artists, the use of information and communication technologies in art education.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/972
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 1(17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Лісова С. В., Красовська О. О.pdf690.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.