Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.date.accessioned2024-02-13T09:88:09Z-
dc.date.available2024-02-13T09:88:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/974-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищої школи. Представлено модель, яка акумулює загальні компетентності, діагностичний інструментарій, зміст, форми, та методи, а також педагогічні умови, які у сукупності сприятимуть удосконаленню навичок педагогічного спілкування студентів в умовах магістратури. Обґрунтовано її функціональні блоки: теоретико-аналітичний, діагностично-констатувальний, змістово-процесуальний, контрольно-оцінний. // The article is devoted to the pedagogical communication culture of future teachers of the high school formation. The model that accumulates general competences, diagnostic tools, content, forms and methods, as well as pedagogical conditions that together will contribute to improving the skills of pedagogical communication among students in the conditions of the master's program is presented. The functional blocks are given: theoretical, analytical, diagnostic, content-procedure, control and evaluation ones.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 93-98.en_US
dc.subjectнавчально-виховний процес вищої школиen_US
dc.subjectEducational process of higher educationen_US
dc.subjectпедагогічне спілкування-
dc.subjectмайбутні викладачі вищої школи-
dc.subjectмодель педагогічного спілкування-
dc.subjectpedagogical communication-
dc.subjectfuture teachers of high school-
dc.subjectmodel of teacher communication-
dc.titleМОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 1(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Мельничук Л. Б.pdf860.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.