Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/975
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МУЗИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Міськова, Н. М. |
Keywords: | Мистецтво Art музична підготовка учнів інтерактивні технології навчання пізнавальна активність інтерактивні технології на уроках музики music training of students interactive learning technology cognitive activity interactive technology at music lessons |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 107-112. |
Abstract: | У статті розкрито проблеми використання інтерактивних технологій на уроках музики в початкових класах, запропоновано шляхи впровадження інтерактивних технологій у музичній підготовці та визначені перспективи їх розвитку. Охарактеризовано критерії та показники готовності майбутніх учителів до проведення уроків музики в початкових класах з використанням інтерактивних технологій навчання. // The article deals with the problem of using interactive technologies at music lessons in primary school, the ways of implementation of interactive technologies in musical training and prospects of their development are identified. The criteria and indicators of future teachers’ readiness for activities at music lessons in primary school based on interactive learning technologies are characterised. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/975 |
ISBN: | 978-966-7359-77-5 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 1(17) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Міськова Н. М.pdf | 569.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.