Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 30.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019КОМУНІКАТИВНО-ЖАНРОВИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХГруба, Т. Л.
2016ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИГруба, Т. Л.
2021ЗАСТОСУВАННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИГруба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2021ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РОТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИГруба, Т. Л.
2020ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УЧНІВ У СВІТЛІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИГруба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2022КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНО ЗНАЧУЩИХ МОВЛЕННЄВИХ ЖАНРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХГруба, Т. Л.
2021МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯГруба, Т. Л.
2023РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТРибин, С. С.; Груба, Т. Л.
2019ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 2 (22)Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Джунь, Й. В.; Красовська, О. О.; Поташнюк, І. В.; Груба, Т. Л.; Завацька, Л. А.; Коробович, Л. П.; Кочмар, Д. А.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.; Міськова, Н. М.; Романова, В. І.; Дутчак, М. В.; Єрмаков, С. С.; Калько, А. Д.; Мадзігон, В. М.; Малафіїк, І. В.; Мицкан, Б. М.; Назарець, В. М.; Павелків, Р. В.; Приступа, Є. Н.; Ставицький, О. О.; Цьось, А. В.; Шаповал, Ю. Г.; Шкребтій, Ю. М.
2016ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИЙ ТЕКСТ ЯК ПРОВІДНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХГруба, Т. Л.