dc.contributor.author |
Хом’як, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-26T12:49:50Z |
|
dc.date.available |
2024-02-26T12:49:50Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1010 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано важливість моделювання лінгводидактичних ситуацій у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Фразеологія". // In the article the importance of linguodidactic situations modeling in the educational process of higher school is grounded; its content is illustrated on the example of structural learning level "Phraseology". |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 158-167. |
en_US |
dc.subject |
лінгводидактичні задачі |
en_US |
dc.subject |
linguodidactic tasks |
en_US |
dc.subject |
моделювання ситуацій |
|
dc.subject |
фразеологізми |
|
dc.subject |
студенти-філологи |
|
dc.subject |
modeling situations |
|
dc.subject |
idioms |
|
dc.subject |
students-philologists |
|
dc.title |
МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |