00 DSpace/Manakin Repository

МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хом’як, І. М.
dc.date.accessioned 2024-02-26T12:49:50Z
dc.date.available 2024-02-26T12:49:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1010
dc.description.abstract У статті обґрунтовано важливість моделювання лінгводидактичних ситуацій у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Фразеологія". // In the article the importance of linguodidactic situations modeling in the educational process of higher school is grounded; its content is illustrated on the example of structural learning level "Phraseology". en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 158-167. en_US
dc.subject лінгводидактичні задачі en_US
dc.subject linguodidactic tasks en_US
dc.subject моделювання ситуацій
dc.subject фразеологізми
dc.subject студенти-філологи
dc.subject modeling situations
dc.subject idioms
dc.subject students-philologists
dc.title МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу