dc.contributor.author |
Данченко І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-09T13:31:06Z |
|
dc.date.available |
2024-02-09T13:31:06Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1024 |
|
dc.description.abstract |
В статті здійснено аналіз теоретичних підходів до визначення структури соціальної зрілості особистості у науковому дискурсі. Обґрунтовано та визначено основні структурні компоненти соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів: когнітивний, мотиваційний, емоційно-ценнісний, діятельнісно-поведінковий, особистісний, комунікативний, психомоторно-регулятивний, культурологічний, інформаційний, громадянський. // The article analyzes the theoretical approaches to determining the structure of the social maturity of an individual in a scientific discourse. The basic structural components of the social maturity of students of higher agricultural educational institutions are substantiated and defined: cognitive, motivational, emotional-value, activity-behavioral, personal, communicative, psychomotor-regulatory, culturological, informational, civic. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 30-39. |
en_US |
dc.subject |
зрілість особистості |
en_US |
dc.subject |
Maturity of personality |
en_US |
dc.subject |
соціальна зрілість студентів вищих аграрних навчальних закладів |
|
dc.subject |
когнітивний |
|
dc.subject |
мотиваційний |
|
dc.subject |
емоційно-ціннісний |
|
dc.subject |
діяльнісно-поведінковий |
|
dc.subject |
особистісний |
|
dc.subject |
комунікативний |
|
dc.subject |
психомоторно-регулятивний |
|
dc.subject |
культурологічний |
|
dc.subject |
інформаційний |
|
dc.subject |
громадянський компоненти соціальної зрілості студентів |
|
dc.subject |
social maturity of students of higher agrarian educational institutions |
|
dc.subject |
cognitive |
|
dc.subject |
motivational |
|
dc.subject |
emotional-value |
|
dc.subject |
activity-behavioral |
|
dc.subject |
personal |
|
dc.subject |
communicative |
|
dc.subject |
psychomotor-regulatory |
|
dc.subject |
culturological |
|
dc.subject |
informational |
|
dc.subject |
civic components of students' social maturity |
|
dc.title |
СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |