Короткий опис(реферат):
У статті здійснено аналіз дефініцій «діяльність», «професія», визначено їх сутність і структуру. Професійно-педагогічну діяльність викладачів вищої школи розкрито як спосіб буття, особливий вид соціальної суспільно-корисної діяльності, спрямований на передавання від старшого покоління до молодшого накопичених людством культури й досвіду, створення умов для особистісного розвитку і підготовки до виконання певних соціальних ролей; схарактеризовано її основні види та функції. Обґрунтовано специфіку й особливості професійно-педагогічної діяльності викладачів вищої школи. // The article analyzes the definitions of «Activity» and «Profession», its essence and structure are defined. Professional-pedagogical activity of teachers of higher education school is characterized as a way of being, a special kind of social socially useful activities aimed at transferring the older generation to the younger mankind accumulated culture and experience, creating conditions for personal development and preparing for fulfillment of certain social roles; its main types and functions are defined. The specifics and features of professional and pedagogical activity of higher education school teachers are grounded.