DSpace Repository

УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПАРАДИГМ

Show simple item record

dc.contributor.author Хом'як, О. А.
dc.date.accessioned 2024-02-09T13:06:06Z
dc.date.available 2024-02-09T13:06:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1035
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз ключових парадигмальних позицій розвитку освіти з метою удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Доведено, що майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів повинні реалізовувати соціально-виховну та ціннісно-орієнтаційну функції педагогічної діяльності: вміти забезпечувати оптимальні умови естетичного сприймання вихованцями краси та виразності явищ навколишньої дійсності й мистецтва, збагачувати спектр естетичних уподобань дітей, забезпечувати естетику навчального процесу, побуту, поведінки та взаємин дітей, сприяти накопиченню вихованцями досвіду ціннісного ставлення до навколишньої дійсності, до людей та до власної особистості, організовувати естетичне спілкування дітей із соціальним та природним оточенням тощо. // The article analyzes the key paradigmatic positions of the development of education with the aim of improving the professional training of future specialists in preschool education. It is proved that future educators of pre-school educational institutions should implement social-educational and value-orientation functions of pedagogical activity: to be able to provide optimal conditions for aesthetic perception of the beauty and expression of the phenomena of the surrounding reality and art, to enrich the range of aesthetic preferences of children, to provide the aesthetics of the educational process, behaviour and relationships of children, promote the accumulation of pupils experience of value attitude to the real world, to people and to their own to organize the aesthetic communication of children with social and natural surroundings, etc. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 195-200. en_US
dc.subject модернізація національної системи освіти en_US
dc.subject мodernization of the national education system en_US
dc.subject парадигми освітніх систем
dc.subject професійна підготовка
dc.subject майбутні фахівці дошкільної освіти
dc.subject естетичне виховання
dc.subject paradigm of educational systems
dc.subject vocational training
dc.subject future specialists in preschool education
dc.subject aesthetic education
dc.title УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПАРАДИГМ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account