Abstract:
У статті представлено результати теоретичного аналізу психолого-педагогічної проблеми готовності студентів до створення сім’ї. Розкрито, що психологічна готовність до створення сім’ї детермінується самим студентом, а точніше його поведінкою, діяльністю та активною життєвою позицією. Показано, що набуваючи різні знання, в тому числі з основ психології шлюбу та сім’ї, студент має можливість підвищити рівень власної освіченості та набути соціальної зрілості, що буде сприяти позитивній мотивації та адекватним шлюбно-сімейним домаганням. // The article presents the results of theoretical analysis of the psychological and pedagogical problem of students' readiness for the creation of a family. The psychological readiness for the creation of a family is determined by the student himself, or rather his behavior, activity and active life position. Acquiring different knowledge, including the basics of psychology, marriage and family, they have the ability to raise their own awareness and gain social maturity. This, in turn, will contribute positive motivation and adequate matrimonial claims.