Короткий опис(реферат):
В статті здійснено аналіз наукових підходів до психолого-педагогічних та гігієнічних заходів щодо організації навчально-виховного процесу та реабілітації дітей з особливими потребами. Особливу увагу звернено на групу дітей із затримкою психічного розвитку. Розкрито, що проблема труднощів навчання цих дітей є однією з найбільш актуальних і пріоритетних психолого-педагогічних проблем і однією з причин дезадаптації учнів до школи. Окреслено особливості охоронної та оздоровчої систем навчально-реабілітаційного центру. // The article analyzes the scientific approaches to psychological and pedagogical and hygienic measures concerning the organization of the educational process and the rehabilitation of children with special needs. Particular attention is paid to the group of children with mental retardation. The problem of the studying difficulty for these children is one of the most urgent and priority psychological and pedagogical problem and one of the reasons for the disadaptation of students to school. The features of the health and wellness systems of the educational and rehabilitation center are revealed.