DSpace Repository

ГЕОМАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ

Show simple item record

dc.contributor.author Трусова Т. С.
dc.date.accessioned 2018-05-25T06:35:24Z
dc.date.available 2018-05-25T06:35:24Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-966-7359-70-6
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1205
dc.description.abstract В тезах досліджено сприятливі умови для розвитку туристичного бізнесу в регіонах на основі комплексного аналізу соціальних, економічних показників та туристичних ресурсів областей України. en_US
dc.publisher Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 20-літньому ювілею Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука (3-4жовтня 2013 р.). - Рівне РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 450 с. - С. 317-320. en_US
dc.subject Геомаркетинг, туристичний бізнес, регіон. en_US
dc.title ГЕОМАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account