00 DSpace/Manakin Repository

МОВА СУЧАСНОГО ПОЛЬСЬКОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ (СТИЛІСТИЧНИЙ ТА ЛЕСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погрібна Т. А.
dc.date.accessioned 2018-06-01T08:44:52Z
dc.date.available 2018-06-01T08:44:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-70-6
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1285
dc.description.abstract В тезах з'ясовано стилістичні та лексико-граматичні особливості рекламного тексту як основної одиниці рекламної комунікації. en_US
dc.publisher Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 90-річчю від дня народження С. Я. Дем'янчука (22-23 жовтня 2015 р.). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 260 с. - С 137-140. en_US
dc.subject Рекламний текст, стилістичні прийоми, лінгвістичне дослідження. en_US
dc.title МОВА СУЧАСНОГО ПОЛЬСЬКОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ (СТИЛІСТИЧНИЙ ТА ЛЕСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу