Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Близнюк, Н. В. | |
dc.contributor.author | Blyznyuk, N. V. | |
dc.date.accessioned | 2020-08-03T13:09:58Z | |
dc.date.available | 2020-08-03T13:09:58Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Близнюк Н.В. Основні напрями і зміст корекційно-педагогічної роботи з використанням ігор та ігрових прийомів для формування звуковимови у першокласників з вадами мовлення. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 12-19. | uk_UA |
dc.identifier.doi | УДК 376-056.264-053.4 : [37.016 : 811.161.2'233] | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1788 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито актуальність корекційно-педагогічної роботи з молодшими школярами з вадами мовлення як початкового етапу здобуття освіти, їх всебічного розвитку та соціальної адаптації. / The article deals with the relevance of corrective-pedagogical work with junior studens with speech defects as the initial stage of education, their comprehensive development and social adaptation. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука | uk_UA |
dc.subject | Інклюзивна освіта, корекційно-педагогічна робота, молодші школярі, затримка мовленнєвого розвитку, формування звуковимови, іги, ігрові прийоми. / | uk_UA |
dc.subject | Inclusive education, correctional and pedagogical work, primary school students, delayed speech development, the formation of sound pronunciation, games, gaming techniques. | uk_UA |
dc.title | ОСНОВНІ НАПРЯМИ І ЗМІСТ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГОР ТА ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВИМОВИ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | MAIN DIRECTIONS AND CONTENT OF CORRECTIONAL AND PEDAGOGICAL WORK WITH THE USE OF GAMES AND GAME TECHNIQUES FOR THE FORMATION OF SOUND PRONUNCIATION WITH JUNIOR STUDENTS WITH SPEECH DEFECTS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |