dc.contributor.author |
Шаповалова А. В. / Shapovalova A.V. |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-05T08:57:25Z |
|
dc.date.available |
2020-08-05T08:57:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шаповалова А.В. Стратегії розвитку критичного мислення. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 89-95. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.doi |
УДК 371.315.6/159.995.1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1798 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено найпоширеніші стратегії розвитку критичного мислення у школярів: «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ». Проаналізовано методи, які сприяють формуванню критичного мислення. Розкрито теоретичні основи стратегій критичного мислення. / The article examines the most common strategies for the development of critical thinking in schoolchildren: "RAFT", "Vienna Diagram", "Associative Bush". Methods that contribute to the formation of critical thinking are analyzed. Theoretical bases of critical thinking strategies are revealed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука |
uk_UA |
dc.subject |
Стратегії, критичне мислення, виклик, «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ». |
uk_UA |
dc.subject |
Strategies, critical thinking, challenge, «RAFT», «Vienna Diagram», «Associative Bush». |
uk_UA |
dc.title |
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
CRITICAL THINKING DEVELOPMENT STRATEGIES |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |