00 DSpace/Manakin Repository

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповалова А. В. / Shapovalova A.V.
dc.date.accessioned 2020-08-05T08:57:25Z
dc.date.available 2020-08-05T08:57:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шаповалова А.В. Стратегії розвитку критичного мислення. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 89-95. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.doi УДК 371.315.6/159.995.1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1798
dc.description.abstract У статті досліджено найпоширеніші стратегії розвитку критичного мислення у школярів: «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ». Проаналізовано методи, які сприяють формуванню критичного мислення. Розкрито теоретичні основи стратегій критичного мислення. / The article examines the most common strategies for the development of critical thinking in schoolchildren: "RAFT", "Vienna Diagram", "Associative Bush". Methods that contribute to the formation of critical thinking are analyzed. Theoretical bases of critical thinking strategies are revealed. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Стратегії, критичне мислення, виклик, «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ». uk_UA
dc.subject Strategies, critical thinking, challenge, «RAFT», «Vienna Diagram», «Associative Bush». uk_UA
dc.title СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ uk_UA
dc.title.alternative CRITICAL THINKING DEVELOPMENT STRATEGIES uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу