00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Авдейчик, Н. М.
dc.contributor.author Avdeichik, N. M.
dc.date.accessioned 2020-08-05T09:31:26Z
dc.date.available 2020-08-05T09:31:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Авдейчик Н. М. Формування іміджу підприємства в сучасних умовах. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 96−102. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.issn УДК 334.784
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799
dc.description.abstract У статті досліджено дефініцію «імідж підприємства». Розкрито роль іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. Визначено основні складові іміджу підприємств, наведено структуру іміджу підприємства. / The article examines the definition of "enterprise image". The role of image in providing competitive advantages of the enterprise is revealed. The main components of the image of enterprises are determined, the structure of the image of the enterprise is given. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Імідж, імідж підприємства, конкурентні переваги, принципи, структура. uk_UA
dc.subject Image, enterprise image, competitive advantages, principles, structure uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ uk_UA
dc.title.alternative FORMATION OF THE IMAGE OF THE ENTERPRISE IN MODERN CONDITIONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу