00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Катаєва Н. І. / Kataeva N. I.
dc.date.accessioned 2020-08-05T12:22:34Z
dc.date.available 2020-08-05T12:22:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Катаєва Н. І. Особливості підготовки майбутніх вчителів до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 131−136. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1804
dc.description.abstract У статті досліджено специфіку підготовки майбутніх вчителів до навчання дітей з особливими потребами. Визначено суперечності та перешкоди імплементації інклюзивної освіти в Україні. Охарактеризовано поняття «інклюзивна готовність», її компонентну структуру та педагогічні умови її розвитку. / The article examines the specifics of training future teachers to teach children with special needs. The contradictions and obstacles to the implementation of inclusive education in Ukraine are identified. The concept of «inclusive readiness», its component structure and pedagogical conditions of its development are described. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Інклюзивна освіта, професійна підготовка, майбутній учитель, освітнє середовище. uk_UA
dc.subject Inclusive education, professional training, future teacher, educational environment. uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА uk_UA
dc.title.alternative FEATURES OF TRAINING FUTURE TEACHERS FOR TEACHING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN AN INCLUSIVE EDUCATIONAL ENVIRONMENT uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу