DSpace Repository

ТРИ ПРИНЦИПИ ЗАОХОЧЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Гурин, І. С.
dc.contributor.author Gurin, I. S.
dc.date.accessioned 2020-08-06T09:44:43Z
dc.date.available 2020-08-06T09:44:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гурин І. С. Три принципи заохочення учнів до навчання при викладанні математики та інформатики. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 174−180. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.doi УДК 371.15
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1811
dc.description.abstract У статті визначено значення трьох головних принципів, які сприяють заохоченню учнів до навчання. Доведено, що дотримання цих принципів є дуже важливим, оскільки відповідає сучасним тенденціям розвитку освіти. / The article identifies the importance of three main principles that encourage students to learn. It is proved that adherence to these principles is very important because it corresponds to modern trends in education. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Методика навчання, принципи заохочення учнів, сторітелінг, ситуативне моделювання ідеї гармонічного розвитку учнів. uk_UA
dc.subject Teaching methods, principles of students promotion, stetting, situational modeling ideas of harmonious development of students. uk_UA
dc.title ТРИ ПРИНЦИПИ ЗАОХОЧЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ uk_UA
dc.title.alternative THREE PRINCIPLES OF ENCOURAGING STUDENTS TO LEARN IN TEACHING MATHS AND INFORMATICS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account