dc.contributor.author |
Гурин, І. С. |
|
dc.contributor.author |
Gurin, I. S. |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-06T09:44:43Z |
|
dc.date.available |
2020-08-06T09:44:43Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гурин І. С. Три принципи заохочення учнів до навчання при викладанні математики та інформатики. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 174−180. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.doi |
УДК 371.15 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1811 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено значення трьох головних принципів, які сприяють заохоченню учнів до навчання. Доведено, що дотримання цих принципів є дуже важливим, оскільки відповідає сучасним тенденціям розвитку освіти. / The article identifies the importance of three main principles that encourage students to learn. It is proved that adherence to these principles is very important because it corresponds to modern trends in education. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука |
uk_UA |
dc.subject |
Методика навчання, принципи заохочення учнів, сторітелінг, ситуативне моделювання ідеї гармонічного розвитку учнів. |
uk_UA |
dc.subject |
Teaching methods, principles of students promotion, stetting, situational modeling ideas of harmonious development of students. |
uk_UA |
dc.title |
ТРИ ПРИНЦИПИ ЗАОХОЧЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
THREE PRINCIPLES OF ENCOURAGING STUDENTS TO LEARN IN TEACHING MATHS AND INFORMATICS |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |