00 DSpace/Manakin Repository

РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронько, У. І.
dc.contributor.author Voronʹko, U. I
dc.date.accessioned 2020-08-10T13:09:22Z
dc.date.available 2020-08-10T13:09:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Воронько У. І. Розвиток пізнавальної активності та самостійності молодших школярів на уроках української мови. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 18−24. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.doi УДК 373.3.016: 81.161.2
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1839
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості активізації пізнавальної активності та самостійності учнів початкової школи на уроках української мови. Проаналізовано теоретичні основи здійснення активізації в сучасній школі, зокрема на уроках української мови. Окреслено дидактичні підходи до розв’язання проблеми оволодіння учнями прийомами пізнавальної діяль-ності та самостійності. Охарактеризовано методи і прийоми розвитку пізнавальної активності та самостійності молодших школярів. Виокремлено та обґрунтовано етапи навчання в системі застосування методів активізації пізнавальної діяльності. Доведено значення завдань пошукового характеру та дидактичних ігор у формуванні пізнавальної активності та самостій-ності молодших школярів на уроках рідної мови. / The article highlights the features of enhancing cognitive activity and independence of elementary school students in the lessons of the Ukrainian language. The theoretical foundations of the implementation of activation in the school, in particular in the lessons of the Ukrainian language are analyzed. Didactic approaches to solving the problem of mastering by students the methods of cognitive activity and independence are determined. The methods and techniques for the development of cognitive activity and independence of younger students are characterized. The stages of training in the system of application of methods for enhancing cognitive activity are highlighted and substantiated. The importance of the tasks of a search character and didactic games in the formation of cognitive activity and independence of younger students in the lessons of their native language is proved. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Розвиток, самостійність, пізнавальна активність, молодші школярі, початкова школа, освітній процес, українська мова. uk_UA
dc.subject Development, independence, cognitive activity, elementary school students, elementary school, educational process, Ukrainian language. uk_UA
dc.title РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ uk_UA
dc.title.alternative DEVELOPMENT OF COGNITIVE ACTIVITY AND INDEPENDENCE OF JUNIOR SCHOOLCHILDREN IN UKRAINIAN LANGUAGE LESSONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу