Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано теоретичні підходи до проблеми розвитку культури спілкування майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано основні компоненти культури спілкування майбутніх педагогів (мотиваційно-цінніснний, операційно-технологічнний та рефлексивно-оцінний). Розглянуто основні принципи організації комунікативної підготовки майбутніх учителів. Виокремлено та охарактеризовані функції культури спілкування: інформаційно-комунікативна, регуляційно-комунікативна, афективно-комунікативна; обгрунтовано вимоги до культури спілкування. / The article substantiates the theoretical approaches to the problem of development of future teachers of communication culture. The main components of the culture of communication in future teachers (motivational-value, operational-technological and reflexive-evaluative) are analyzed. The basic principles of the organization of communicative preparation of future teachers are considered; functions of communication culture: information-communicative, regulatory-communicative, affective-communicative; requirements for the culture of communication.