Abstract:
У статті розглянуто поняття загальнокультурної грамотності та проаналізовано формування загальнокультурної компетентності учнів початкової школи засобами мистецтва. Визначено, що ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. Розкрито, що вчитель початкової школи має бути взірцем культури для своїх вихованців, а проблема формування загальнокультурної грамотності у здобувачів освіти є ключовим аспектом в умовах нової української школи. / The article considers the concept of general cultural literacy and analyzes the formation of general cultural competence of primary school students by means of art. It is determined that this competence presupposes a deep understanding of one's own national identity as a basis for open attitude and respect for the diversity of cultural expression of others. That is why the primary school teacher should be a model of culture for their students, and the problem of forming general cultural literacy in students is a key aspect of NUS.