00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗВУКОВОГО ТА ЗВУКО-БУКВЕНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинюк Т. В. / Martynyuk T. V.
dc.date.accessioned 2020-08-11T08:17:01Z
dc.date.available 2020-08-11T08:17:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 81−88. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.doi УДК 373.3.016: 811.161.2
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848
dc.description.abstract У статті досліджено зміст, форми і методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти. Охарактеризовано психологічні та лінгвістичні основи навчання грамоти. Доведено важливість розвитку фонематичного слуху, як основи формування навички читання. Теоретично обґрунтовано ефективні форми та методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках української мови в початкових класах. / The article examines the content, forms and methods of sound and sound analysis in the literacy lessons. Psychological and linguistic basics of literacy training are described. The importance of the development of phonemic hearing as a basis for the formation of reading skills is proved. Effective forms and methods of sound and sound analysis in the Ukrainian language classes in elementary classes are theoretically substantiated. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Звуковий аналіз, звуко-буквений аналіз, фонематичний слух, навчання грамоти, звуки і букви. uk_UA
dc.subject Sound analysis, sound-letter analysis, phonemic hearing, literacy, sounds and letters. uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗВУКОВОГО ТА ЗВУКО-БУКВЕНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ uk_UA
dc.title.alternative FEATURES OF CONDUCTING SOUND AND SOUND-LETTER ANALYSIS IN LITERACY LESSONS IN PRIMARY SCHOOL uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу