DSpace Repository

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВО»

Show simple item record

dc.contributor.author Пагулич М. І. / Pahulych M. I.
dc.date.accessioned 2020-08-11T09:00:35Z
dc.date.available 2020-08-11T09:00:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пагулич М. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтво». Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 101−106. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.doi УДК 378.147
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1851
dc.description.abstract У статті досліджено напрями підготовки майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого підходу під час вивчення навчальної дисципліни «Мистецтво». Обґрунтовано, що головним аспектом правильного здійснення інтеграції на уроках мистецтва у початковій школі є високий рівень підготовки кваліфікованих фахівців, здатних до інноваційної педагогічної діяльності. Розкрито особливості та важливість реформування початкової освіти в контексті Нової української школи. Визначено, що під час здобуття вищої освіти та наукового ступеня у закладах вищої освіти в майбутніх учителів формуються знання та вміння з інтегрованого підходу до процесу навчання в контексті навчальної дисципліни «Мистецтво», нових підходів до змісту вищої освіти та інтеграційної діяльності. / The article explores the directions of preparation of future elementary school teachers for the implementation of an integrated approach in the context of elementary school in the «Art» course. It is substantiated that a high level of training of qualified specialists capable of innovative pedagogical activity is the main aspect of proper integration in art lessons in primary school. The peculiarities and importance of reforming primary education in the context of the New Ukrainian School are revealed. It is researched that during higher education and scientific degree in higher education institutions knowledge and skills are formed from an integrated approach to the learning process in the context of the Art course, new approaches to the content of higher education and integration activities. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Учитель, інтеграція, мистецька освіта, інноваційна діяльність, художньо-естетичний розвиток, мистецтво. uk_UA
dc.subject Тeacher, integration, art education, innovation activity, artistic and aesthetic development, art. uk_UA
dc.title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВО» uk_UA
dc.title.alternative PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR INTRODUCTION OF AN INTEGRATED APPROACH IN ART LESSONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account