Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пагулич М. І. / Pahulych M. I. | |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T09:00:35Z | |
dc.date.available | 2020-08-11T09:00:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Пагулич М. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтво». Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 101−106. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.doi | УДК 378.147 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1851 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено напрями підготовки майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого підходу під час вивчення навчальної дисципліни «Мистецтво». Обґрунтовано, що головним аспектом правильного здійснення інтеграції на уроках мистецтва у початковій школі є високий рівень підготовки кваліфікованих фахівців, здатних до інноваційної педагогічної діяльності. Розкрито особливості та важливість реформування початкової освіти в контексті Нової української школи. Визначено, що під час здобуття вищої освіти та наукового ступеня у закладах вищої освіти в майбутніх учителів формуються знання та вміння з інтегрованого підходу до процесу навчання в контексті навчальної дисципліни «Мистецтво», нових підходів до змісту вищої освіти та інтеграційної діяльності. / The article explores the directions of preparation of future elementary school teachers for the implementation of an integrated approach in the context of elementary school in the «Art» course. It is substantiated that a high level of training of qualified specialists capable of innovative pedagogical activity is the main aspect of proper integration in art lessons in primary school. The peculiarities and importance of reforming primary education in the context of the New Ukrainian School are revealed. It is researched that during higher education and scientific degree in higher education institutions knowledge and skills are formed from an integrated approach to the learning process in the context of the Art course, new approaches to the content of higher education and integration activities. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука | uk_UA |
dc.subject | Учитель, інтеграція, мистецька освіта, інноваційна діяльність, художньо-естетичний розвиток, мистецтво. | uk_UA |
dc.subject | Тeacher, integration, art education, innovation activity, artistic and aesthetic development, art. | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВО» | uk_UA |
dc.title.alternative | PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR INTRODUCTION OF AN INTEGRATED APPROACH IN ART LESSONS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |