Abstract:
У статті розкрито суть підготовки майбутніх вчителів до організації співпраці з батьками учнів у контексті реалізації ідей Нової української школи. Окреслено основний зміст Концепції Нової української школи. Обґрунтовано значення принципу співробітництва школи й сім’ї, єдності виховних впливів учителів і батьків в практиці виховання підростаючого покоління. Охарактеризовано педагогіку партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Проаналізовано педагогічний досвід прогресивних зарубіжних країн, щодо форм та методів співпраці педагогічного колективу та батьківської спільноти. Досліджено електронну інформаційно-інноваційну платформу «Нова українська школа». / In the article essence of preparation of future teachers is exposed to organization of collaboration with the parents of students in the context of realization of ideas of New Ukrainian school. Basic maintenance of Conception of New Ukrainian school was outlined. The value of principle of collaboration of school and family, unity of educator influences of teachers and parents is reasonable in practice of education of rising generation. Pedagogics of partnership is described is a commonunication, cooperation and collaboration between a teacher, student and parents. It was analysed from pedagogical experience of progressive foreign countries, in relation to forms and methods of collaboration of pedagogical collective and paternal association. An electronic informatively-innovative platform «New Ukrainian school» was investigated.