Короткий опис(реферат):
У статті розкрито теоретико-методичні засади використання ігрових технологій як засобу формування пізнавального інтересу молодших школярів у процесі вивчення мистецької освітньої галузі. Окреслено зміст і завдання дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво» у початковій школі. Охарактеризовано сутність змістової лінії «Художньо-творча діяльність». Обґрунтовано значення терміну «пізнавальний інтерес», виокремлено його складові. Охарактеризовано сутність ігрових педагогічних технологій як засобу стимулювання пізнавального інтересу молодших школярів, представлено і схарактеризовано класифікацію ігор образотворчого змісту. Представлено методичні рекомендації щодо організації ігрової діяльності молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Наведено приклади ігрових технологій. Доведено ефективність ігрових технологій як засобу формування пізнавальних інтересів молодших школярів. / The article reveals the theoretical and methodological foundations of the use of gaming technology as a means of forming the cognitive interest of younger students in the process of studying art education. The content and objectives of the disciplines that implement the educational field «Art» in elementary school are determined. The essence of the content line «Artistic and creative activity» is characterized. The meaning of the term «cognitive interest» is substantiated, its components are highlighted. The essence of gaming pedagogical technologies is described as a means of stimulating the cognitive interest of younger schoolchildren, and the classification of games of visual content is presented and characterized. The methodological recommendations on the organization of the game activities of younger students in the art classes are presented. Examples of gaming technology are provided. The effectiveness of gaming technologies as a means of forming the cognitive interests of younger students has been proved.