00 DSpace/Manakin Repository

ПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штиба І. Г. / Shtyba I. H.
dc.date.accessioned 2020-08-11T12:01:56Z
dc.date.available 2020-08-11T12:01:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Штиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 150−156. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.doi УДК 371.264
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858
dc.description.abstract У статті розкрито сутність педагогічної діагностики як складової частини моніторингу якості освіти. Подано трактування дефініцій «педагогічна діагностики», «педагогічне дослідження» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано освітні функції педагогічної діагностики (діагностична, орієнтаційно-прогностична, проектувально-конструктивна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулююча, аналітико-оцінна, дослідницька). Проаналізовано основні принципи діагностики і контролю успішності учнів: систематич-ність, об’єктивність, наочність, регулярність. / The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as an integral part of monitoring the quality of education. Interpretations of the definitions «pedagogical diagnostics», «pedagogical research» as modern scientific phenomena are presented. The educational functions of pedagogical diagnostics (diagnostic, orientational-prognostic, design-constructive, organizational, informational and explanatory, communicative-stimulating, analytical-evaluative, research) are identified and substantiated. The basic principles of the diagnosis and control of student performance are analyzed: systematicity, objectivity, visibility, regularity. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука uk_UA
dc.subject Педагогічна діагностика, учителі, учні, принципи, етапи. / uk_UA
dc.subject Pedagogical diagnostics, teachers, students, principles, stages. uk_UA
dc.title ПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ uk_UA
dc.title.alternative PRINCIPLES AND STAGES OF IMPLEMENTATION OF PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу