dc.identifier.citation |
Борейко Г. Д., Курята А. В. Роль «Просвіти» у формуванні освітньо-культурного простору України / Г. Д. Борейко, А. В. Курята //Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 13–20. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено передумови створення та діяльності громадського товариства «Просвіта» в Східній та Західній Україні», розкрито роль «Просвіти» у освітньому, культурно-мистецькому, політичному, економічному та національно-патріотичному вихованні населення країни, окреслено роль провідних українських діячів у становленні та діяльності «Просвіти». Виокремлено досвід і здобутки просвітянських організацій України, які успішно можуть бути використані в нинішніх умовах для підвищення рівня освіти та національно-патріотичного виховання населення. / The article examines the prerequisites for the establishment and operation of the public society «Prosvita» in Eastern and Western Ukraine, reveals the role of «Prosvita» in educational, cultural, artistic, political, economic and national-patriotic education of the population, outlines the role of leading Ukrainian figures in the formation and activities of «Prosvita». The experience and achievements of educational organizations of Ukraine, which can be successfully used in the current conditions to improve the level of education and national-patriotic education of the population, are highlighted. |
uk_UA |