DSpace Repository

АНКЕТУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЯК МЕТОД МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ=QUESTIONING TEACHERS AS A METHOD OF MONITORING THE QUALITY OF EDUCATION

Show simple item record

dc.contributor.author Мельничук, Л. Б.
dc.contributor.author Melnychuk, L. B.
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:57:40Z
dc.date.available 2024-01-15T10:57:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мельничук Л. Б. Анкетування викладачів як метод моніторингу якості освіти / Л. Б. Мельничук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 109−117. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 378(438)
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1887
dc.description.abstract У статті висвітлено результати анкетування викладачів Інституту педагогічної освіти щодо якості освітньої діяльності у контексті формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів. Обґрунтовано актуальність формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Визначено сутність поняття «професійно-педагогічна компетентність», виокремлено та охарактеризовано його складові компоненти. Доведено значення анкетування як методу моніторингу якості освіти. Розкрито процедуру анкетування викладачів у контексті формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти. / The article highlights the results of a survey of teachers of the Institute of Pedagogical Education on the quality of educational activities in the context of the formation of professional and pedagogical competencies of future teachers. The relevance of the formation of professional and pedagogical competence of future teachers is substantiated. The essence of the concept of «professional and pedagogical competence» is defined as its constituent components are singled out and characterized. The importance of questionnaires as a method of monitoring the quality of education proved. The procedure of questionnaires of teachers in the context of the formation of professional and pedagogical competences of future teachers of preschool and primary education revealed. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна компетентність uk_UA
dc.subject рrofessional and pedagogical competence uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти
dc.subject майбутні педагоги
dc.subject анкетування
dc.subject моніторинг
dc.subject якість освіти
dc.subject institution of higher education
dc.subject future teachers
dc.subject questioning
dc.subject monitoring
dc.subject quality of education
dc.title АНКЕТУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЯК МЕТОД МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ=QUESTIONING TEACHERS AS A METHOD OF MONITORING THE QUALITY OF EDUCATION uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account