Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення під час вивчення шкільного курсу інформатики в контексті оновлення сучасної освіти. Розкрито сутність поняття критичного мислення та особливість його розвитку на уроках інформатики, зумовленої специфікою самого предмета. Визначено технологічний характер процесу розвитку критичного мислення та особливості застосування технології розвитку критичного мислення на прикладі уроків інформатики в 6-му класі закладу загальної середньої освіти України. Виокремлено структуру моделі уроку за технологією та набір методів, які можуть використовуватися на кожному з етапів такого уроку. Доведено можливість гармонійного включення технології розвитку критичного мислення у процес викладання інформатики з урахуванням освітньої програми. / The urgency of the problem of the development of critical thinking during the study of the school course of computer science in the context of updating modern education, substantiated in the article. The essence of the concept of critical thinking and the peculiarity of its development in the lessons of computer science due to the specifics of the subject presented in the article. The technological nature of the process of development of critical thinking and features of application of technology of development of critical thinking, on the example of lessons of computer science in the 6th class of the institution of general secondary education of Ukraine, are determined. The structure of the lesson model by technology and a set of methods that can be used at each stage of such a lesson highlighted. The possibility of harmonious inclusion of technology of development of critical thinking in the process of teaching computer science, taking into account the educational program proved in the article.