DSpace Repository

РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ=DEVELOPING CRITICAL THINKING AT COMPUTER SCIENCE LESSONS IN COMPREHENSIVE SCHOOLS

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ovdiichuk V. A.
dc.contributor.author Овдійчук В. А.
dc.date.accessioned 2024-01-15T10:56:40Z
dc.date.available 2024-01-15T10:56:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Овдійчук В. А. Розвиток критичного мислення на уроках інформатики в закладі загальної середньої освіти / В. А. Овдійчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 118−128. uk_UA
dc.identifier.doi УДК 371.315.6: 004
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1888
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення під час вивчення шкільного курсу інформатики в контексті оновлення сучасної освіти. Розкрито сутність поняття критичного мислення та особливість його розвитку на уроках інформатики, зумовленої специфікою самого предмета. Визначено технологічний характер процесу розвитку критичного мислення та особливості застосування технології розвитку критичного мислення на прикладі уроків інформатики в 6-му класі закладу загальної середньої освіти України. Виокремлено структуру моделі уроку за технологією та набір методів, які можуть використовуватися на кожному з етапів такого уроку. Доведено можливість гармонійного включення технології розвитку критичного мислення у процес викладання інформатики з урахуванням освітньої програми. / The urgency of the problem of the development of critical thinking during the study of the school course of computer science in the context of updating modern education, substantiated in the article. The essence of the concept of critical thinking and the peculiarity of its development in the lessons of computer science due to the specifics of the subject presented in the article. The technological nature of the process of development of critical thinking and features of application of technology of development of critical thinking, on the example of lessons of computer science in the 6th class of the institution of general secondary education of Ukraine, are determined. The structure of the lesson model by technology and a set of methods that can be used at each stage of such a lesson highlighted. The possibility of harmonious inclusion of technology of development of critical thinking in the process of teaching computer science, taking into account the educational program proved in the article. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject сritical thinking uk_UA
dc.subject технологія розвитку критичного мислення
dc.subject навчання інформатики
dc.subject комп’ютерні презентації
dc.subject заклад загальної середньої освіти України
dc.subject technology of critical thinking development
dc.subject teaching computer science
dc.subject presentations MS PowerPoint
dc.subject secondary school
dc.title РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ=DEVELOPING CRITICAL THINKING AT COMPUTER SCIENCE LESSONS IN COMPREHENSIVE SCHOOLS uk_UA
dc.title.alternative Збірник наукових праць uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account