Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано систему формування фахової компетентності вчителя української мови та літератури через інтеграційний аспект вивчення літератури для дітей у контексті дисциплін «Педагогіка», «Вікова психологія», «Методика навчання української літератури, а також в контексті історико-літературних й теоретико-літературних курсів. Окреслено літературознавчий та методичний складники фахової компетентності, сформовані у процесі вивчення літератури для дітей. Визначено форми, методи використання художніх текстів у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін для філологів. / The article substantiates the system of formation of professional competence of teachers of Ukrainian language and literature through the integration aspect of studying literature for children in the context of disciplines «Pedagogy» «Age Psychology» «Methods of teaching Ukrainian literature» and in the context of historical and literary courses. The literary and methodological components of professional competence formed in the process of studying literature for children outlined in the article. Forms and methods of using artistic texts in the process of teaching psychological and pedagogical disciplines for philologists determined in the article.